Thursday, December 3, 2009

Ujian Saringan Pegawai Tadbir N41

Ari tu aku search kat internet nak cari maklumat tentang ujian saringan pegawai tadbir N41 ni. Tapi hampeh, satu pun takde maklumat tentang persediaan sebelum hadapi ujian saringan ni. So, aku dah pergi ari tu, jadi aku nak dedahkanlah pada sesiapa yang mungkin cari maklumat tentang ujian ini. Sebenarnya ujian ini melibatkan ujian psikomotor iaitu ujian berkaitan personaliti kita, sikap kita, dan pengetahuan kita. Rasanya takder apa-apa persiapan yang perlu dibuat sebab ujian ini bergantung pada sikap kita sendiri. hemm..tapi ada jugak ujian esei dalam bahasa inggeris. yang tu mungkin kena rujuk balik buku spm cara wat esei..:)..

Ada jugk tmpat yg buat ujian ini dia buat jugak soalan matematik, geografi, sejarah, esei bm dan bi..terpulang la pada organisasi tu jgk...

1 comment :

Jogger said...

bagus gak nih.... mana tau org carik ker. boleh refer kat sini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails