Sabtu, 22 Januari 2011

Google Page Rank 3

Lamanya aku menunggu. Dapat jugak akhirnya. Google Page Rank aku akhirnya naik kesatu tahap lagi. Aura gaban peringkat ke 3. Hehe. Nampaknya blog aku ni semakin menampakkan kebolehan untuk mengukuhkan kedudukannya di arena Search Engine. Namun begitu, rasanya banyak lagi info-info yg perlu aku inputkan dalam blog ini bagi membolehkan traffic blog ini semakin bertambah. Satu yg aku perasan adalah search engine lebih mudah mesra pelanggan sekiranya tajuk tersebut akulah yg pertama menulisnya. Contohnya seperti Jawatan Kosong Februari. Sekiranya tiada lagi org yg meletakkan tajuk tersebut, page blog yg pertama meletakkannya akan berada di page 1-10 google search. So sape nak cuba leh la try. Korang aku tak pasti jadi ke tak. hehe. So far, it works for me.

3 ulasan :

puteri ain berkata...

congrats :)

tengkuzimy berkata...

tq..

cik bunga berkata...

salam... ingin berkongsi tentang ilmu faraid dengan kamu... got a simple intro bout it...tq
http://theflowerzone.blogspot.com/2011/01/struktur-faraid.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails