Jumaat, 23 Oktober 2009

The chronicles of my aquarium..hehe


Akuarium ni br je aku beli kat 'pet shop' kat selayang.
Mula-mula ari tu aku beli ikan lampam ekor kaler biru dan biasa,
skali ikan kecik-kecik yg cntik dan ikan itam tu (olster ke apa
ntah name dia, lupe da aku). Mula2 ok la lg semua ikan tu, bkawan
baik je, cam hepi ever after je. Tp kusangka panas sampai kepetang
rupenye ujan plak tgh hari..hehe,

Ikan itam tu bangang skit, dia blasah 1 ringgit je (hehe pakai
trick iklan digi jap) ikan2 kecik skali ngan ikan lambam tu..mampus
la dr hari kehari ikan2 kecik tu..last2 aku bengang sebab ikan lain
da tinggal skit aku blasah 10 ringgit plak ikan itam tu dalam
longkang...cian2.. pastu aku tukar lak pakai ikan emas ngan ikan
kecik2 lain...ada penambahbaikan KPI terbaru aku, aku beli ikan
ekor batek lak. Cantik ekor batek merah dan biru, berombak2...
Tp mampus gak ikan tu tak lama kena blasah 5 ringgit ngan ikan emas
tu..dengki la tu..ekor dia tak cantik..habis dia blasah ekor batek
ikan kecik tu..mati la dia..peh!. so skrg ni ikan ekor batek semua
takde..tp ikan kecik dan ikan2 lain ada lg..so skrg aku rase diorg
da live ever after da...hehe...tamat cerita chronicles of ikan aku
..haha

2 ulasan :

kEy berkata...

hehe...
rasenye kan...
kal0 xnak ikan tu mkn ikan, kne bagi waktu mkn yang tepat kat ikan tu...
erk...rase jela ek..

Aku Bukan JLo berkata...

hahaha kelakar...kesian ikan2 tu..nie mst jage x ikhlas..tu byk mati haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails